Jesteś tutaj: O firmie > Polityka Jakości

POLITYKA JAKOŚCI

RAM-SERWIS dąży do osiągnięcia najwyższej jakości wykonywanych usług, zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Klientów w zgodzie z przepisami prawa. Zapewnienie jakości wykonywanych usług gwarantuje wdrożony system jakości zgodny z normą EN ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015).

Dzięki współpracy z producentami oraz uwzględnieniu wewnętrznych, jak i zewnętrznych uwarunkowań naszej działalności, każdorazowo staramy się zaoferować naszym Klientom najwyższy standard i jakość naszych usług.

Satysfakcję klientów osiągamy poprzez:

- terminowe, skuteczne i profesjonalne wykonywanie usług,

- ciągłe monitorowanie i doskonalenie jakości usług

- wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych,

- zachowanie konkurencyjności oferty,

Każdy pracownik firmy RAM-SERWIS zna swój zakres odpowiedzialności i uprawnień, określony szczegółowo w dokumentacji systemu jakości, ma też odpowiednie do tego kwalifikacje.

Realizację polityki i celów firmy w zakresie jakości, zapewnia też dbałość kierownictwa firmy o utrzymanie wśród pracowników świadomości zasad systemu jakości oraz zapewnienie odpowiednich środków na jego utrzymanie i rozwój.

 

Warszawa 24.06.2017                    Zarząd RAM-SERWIS Sp. z o.o.